Αίτημα πολλών ετών ήταν για την πόλη η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου Λάρισας και με ταυτόχρονη την αναβάθμισή της. Οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι του Βόλου, σε ανακοίνωση τους αναφέρουν ότι η ηλεκτροκίνηση, που ξεκινά ως έργο πια άμεσα, δίνει μεγάλη υπεραξία στον τόπο που με τη σειρά της επιδρά καταλυτικά και πολυεπίπεδα στις μεταφορές και στο συνδυασμό τους , στο οικολογικό όφελος που προκύπτει , στην ασφάλεια και στη ταχύτητα των εξυπηρετούμενων αλλά ανοίγει και το παράθυρο μιας νέας προοπτικής για τη πόλη μας, ενώ τα «ρίχνει» και στην δημοτική αρχή, που όπως αναφέρουν ουδόλως ενδιαφέρθηκε. «Εκτός της ηλεκτροκίνησης που από μόνη έχει αναπτυξιακές προεκτάσεις, η κατάργηση του «S» βάζει ένα τέλος στην διχοτόμηση μιας πόλης» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ιάσονας Αποστολάκης.
Πολύ καλή εξέλιξη
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































