«Προσέξτε πως κάνουν το μαύρο, άσπρο, μεγάλη τέχνη μιλάμε. Λέει η ανακοίνωση λοιπόν: Ακόμη μια σημαντική επιτυχία του δήμου Βόλου και της ΔΕΥΑΜΒ. Καλά ρε σεις, μας περνάτε για τόσο χαζούς, νομίζετε ότι ο δημότης του Βόλου τρώει κουτόχορτο; Έχει εκτοξευθεί το χρέος που βρήκατε όντως από την ΔΕΥΑΜΒ προς την ΕΡΓΗΛ, από 3.500.000€ σε 9.200.000€ επί δική σας δημοτικής θητείας. Καταφέρατε, γιατί περί κατορθώματος πρόκειται και πήρε η ΕΡΓΗΛ από τα ταμεία της ΔΕΥΑΜΒ πάνω από 4.000.000€ και έχετε το θράσος, γιατί περί θράσους πρόκειται, να μιλάτε για επιτυχία. Δηλαδή ρε συ Μπέο που σε πειράζει που γράφουμε στο FB, που σε πειράζει γιατί μιλάμε, που σε πειράζει γιατί βγάζουμε ανακοινώσεις, που δεν έχουμε γίνει υποτακτικά και δουλοπρεπή ανθρωπάκια σου, το ότι έχεις πληρώσει ήδη 4.000.000€ + και ότι πρέπει να δώσεις αλλά 5.000.000€ το λες επιτυχία; Ειλικρινά τώρα ρε συ, πόσα θες να μας τρελάνεις; Μην στεναχωριέσαι όμως πολύ και σου ανέβει το ζάχαρο, όλα εδώ πληρώνονται και το ταμείο είναι κοντά. Στο υπόσχομαι προσωπικά εγώ, ένα από τα θηρία όπως λέει η πένα σου… Και στο υπόσχομαι γιατί θα φροντίσω έστω και αν μιλήσω έναν προς έναν σε κάθε δημότη αυτής της πόλης, ότι θα του δώσω να καταλάβει τα λάθη σου στο θέμα της διαχείρισης και διοίκησης επί της δικής σου θητείας. Άκου ακόμη μια επιτυχία» καυτηρίαζε το μέλος του συλλόγου εργαζομένων στην ΔΕΥΑΜΒ, κ. Ιωσήφ Παλάντζας.
«Πόσα θες να μας τρελάνεις Μπέο;»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































