«Προίκα για την βιομηχανική το λιμάνι, προίκα για το λιμάνι η βιομηχανική»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η σύνδεση του λιμανιού Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο και τη βιομηχανική περιοχή φαίνεται ότι βρίσκεται σε καλό σημείο. Φιλοξενούμενος στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, κ. Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος ανέφερε πως « Είναι μια υπόθεση πολύ σοβαρή για εμάς, την έχουμε εξετάσει με πολύ προσοχή, έχει πολύ καλές δυνατότητες, γιατί αυτά είναι επιδοτούμενα προγράμματα από το πακέτο Γιούνκερ και είναι άμεσης εκτέλεσης. Με του περνάνε από τα ανάλογα υπουργεία, πηγαίνουν για χρηματοδότηση. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση, όσο χρόνο απαιτεί για να ωριμάσει, να μελετηθεί, να μπουν οι προτάσεις , εμείς τον εξαντλήσαμε, έγιναν σωστές κινήσεις και προχωράμε. Έχω ζητήσει η υπογραφή της σχετικής σύμβασης να γίνει στον Βόλο, αλλά και η υπογραφή της πρότασης θα γίνει εδώ, για να μπορέσουμε να ζητήσουμε τα χρήματα από το πακέτο Γιούνκερ. Αυτή η υπογραφή θα μπει μέσα στο καλοκαίρι. Υπάρχει όλη η καλή διάθεση από όλους. Είναι κάτι που όλοι το θέλουμε, γιατί η ανάπτυξη της βιομηχανικής περιοχής έχει άμεση σχέση με τον πυλώνα εισαγωγών-εξαγωγών που είναι το λιμάνι. Προίκα για την βιομηχανική είναι το λιμάνι, προίκα για το λιμάνι είναι η ΒΙΠΕ. Αυτά πάνε μαζί, είναι σαφές».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.