«Προς όφελος της πόλης»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την επιστροφή του στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου μετά την αποχή που αποφάσισαν 12 δημοτικοί σύμβουλοι από τις συνεδριάσεις για τους τραμπουκισμούς, τις ύβρεις και τις απειλές που δέχονται από την δημοτική αρχή, ανακοίνωσε ο κ. Κ.Κώστας Γαργάλας. Οι λόγοι της αποχής δεν έχουν εκλείψει αλλά σε καμία καταγγελία για όσα συμβαίνουν στο Βόλο δεν απαντά η Αποκεντρωμένη και το Υπουργείο Εσωτερικών. «Πλέον όλων των άλλων εύχομαι και μια καλή θεσμικά χρονιά. Προς όφελος της πόλης. Αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ως προς αυτό» σχολίαζε ο δημοτικός σύμβουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.