«Προς τα εκεί βαδίζουμε»

Η Σοφία Νικολάου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Λόγω της έξαρσης του ρατσισμού και της απανθρωπιάς, της εργαλειοποίησης του κορωνοϊού για τη δημιουργία δυστοπικών κοινωνιών, γιατί προς τα εκεί βαδίζουμε, (στη γειτονική Ιταλία αφήνουν τους άνω τον 60 που νοσούν από τον κορωνοϊό χωρίς περίθαλψη γιατί δεν επαρκούν τα νοσοκομεία) να ενημερώσουμε ορισμένους ότι “Σκοπός της ζωής μας δεν ειναι η χαμέρπεια …. Αλλά το σεσημασμένον δέρας της Υπάρξεως μας” όπως έγραψε ο Εμπειρίκος» έλεγε η συμπολίτισσα κοινωνιολόγος, κ. Σοφία Νικολάου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.