Ευχάριστα νέα επιφύλαξε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, κ. Τέλης Μπασδάνης, ανακοινώνοντας ότι το Πήλιο μπαίνει στην Αμερικανική αγορά και ξεκινά η συνεργασία με τον ΕΟΤ Αμερικής – Καναδά για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας. Είναι αλήθεια, πως σε αν κάτι πρέπει να ελπίζουμε και να δοθεί βάση για την ανάπτυξη της χώρας, αλλά και της Μαγνησίας, αυτό είναι ο τουρισμός. Πόσο μάλλον μια περιοχή σαν το Βόλο, τη Μαγνησία, που διαθέτει αμέτρητες ομορφιές. Όρεξη για δουλειά χρειάζεται και πείσμα, έτσι ώστε και να διαφημίσουμε με τον καλύτερο τρόπο την περιοχή μας, αλλά και οφέλη να υπάρξουν για τους επιχειρηματίες και το Νομό. Όπως ανέφερε ο κ. Μπασδάνης «Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο όλοι μαζί να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προώθηση του δυνατού μας «όπλου», του τουρισμού, καθώς και όλες τις παρεμβάσεις μας για τη διόρθωση, όσο είναι δυνατόν μέσα στο δυσμενές πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον που διάγει η χώρα μας, των κακώς κειμένων».
Προσπάθεια για την προώθηση του τουρισμού
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































