«Προστατεύοντας το περιβάλλον, προστατεύουμε την υγεία μας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Προστατεύοντας το περιβάλλον, προστατεύουμε την υγεία και την ποιότητα της ζωής μας. Με το Νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή, επιβεβαιώνεται η δέσμευση και σταθερή προσήλωση της Κυβέρνησης στη χρήση νέων τεχνολογιών, περισσότερο φιλικών προς το φυσικό μας περιβάλλον. Με βάση το σχεδιασμό της Κυβέρνησης, σε μόλις 10 έτη από σήμερα, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα έχουν φτάσει στο 30%» υποστηρίζει ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αθανάσιος Λιούπης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.