Προτείνει ανταλλαγή

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Προτείνω ανταλλαγή πληθυσμών: όλοι οι γερμανοτσολιάδες της Βουλής, με τους υποτακτικούς τους και τους ψηφοφόρους τους, να πάνε στην αγαπημένη τους Γερμανία και οι φιλέλληνες Γερμανοί να έρθουν να ζήσουν στην Ελλαδάρα μας για να την φτιάξουμε όπως πρέπει…Έτσι θα είναι όλοι ευχαριστημένοι…και οι υπάνθρωποι κι εμείς!! Πως σας φαίνεται η ιδέα;» τόνισε το μέλος του ΕΠΑΜ και της Κίνησης Πολιτών Μαγνησίας κατά των Κατασχέσεων, κ. Γιώργος Λέτσιος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.