Προβληματίστηκε και προτείνει

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σε πρόσφατα άρθρα στον Τύπο διαβάσαμε για τη μεγάλη συγκέντρωση κεραιών κινητής τηλεφωνίας στη Μαγνησία και σε όλη τη Θεσσαλία καθώς και για τους κινδύνους που μπορεί να υπάρξουν. Έχω διαπιστώσει στις επιτροπές και στο περιφερειακό τις συνεχόμενες Μ.Π.Ε που έρχονται γι αυτό το θέμα από τις εταιρίες κινητής. Σαφώς και όλοι μας θέλουμε να μπορούμε να επικοινωνούμε με καλό σήμα και παντού. Προβληματισμένος όμως από αυτό το φαινόμενο, έχω προτείνει στην Περιφέρεια μια συνολική μελέτη των εταιριών κινητής για το δίκτυο κεραιών τους αντί του τωρινού τρόπου μελετών, δηλαδή κάθε κεραία ακόμη και από την ίδια εταιρία ξεχωριστά, ώστε να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα με τον ελάχιστο αριθμό απαιτούμενων κεραιών ώστε να μην έχουμε προβλήματα στο μέλλον» προτείνει ο περιφερειακός σύμβουλος, κ. Δημήτρης Λουφόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.