«Σα δεν ντρεπόμαστε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αφορμή την ανακοίνωση που εξέδωσε η δημοτική αρχή Μπέου και επιτίθεται τόσο στην αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, όσο και της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών για το θέμα της δημιουργίας εργοστασίου σκουπιδιών στο Βόλο, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως « Εμείς συνεχίζουμε με βάση τον εθνικό και ευρωπαϊκό σχεδιασμό και όχι τις ιδεοληψίες ή επιθυμίες του ΚΑΘΕ πολιτικάντη και τυχοδιώκτη, η συμπολίτισσα, κ. Έρρικα Φλώρους έλεγε πως « Πολίτες του Βόλου που ανησυχείτε όλοι για την υγεία σας και αυτή των παιδιών σας όπως καταλάβατε είστε τυχοδιώκτες και πολιτικάντηδες. Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.