«Να προσπαθούμε να συνέλθουμε από την κρίση. Ο covid-19 να εμφανίζεται ολοένα και πιο απειλητικός και να μην ξέρουμε τι μάς ξημερώνει. Η ανεργία να πλήττει εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας και κυρίως τους νέους. Οι επιχειρήσεις να ζουν με το φόβο του λουκέτου. Η ένταση στα ελληνοτουρκικά απλώς να παίρνει αναβολή, μέχρι ο «σουλτάνος» να κάνει την επόμενη επιθετική του κίνηση. Οι εθνικές μας δυνάμεις να βρίσκονται σε μια εξαντλητική κατάσταση επιφυλακής από την αρχή της χρονιάς, το κράτος να αιμορραγεί οικονομικά καθημερινά για την προστασία της εθνικής μας κυριαρχίας, η αγορά εξοπλισμών να ματαιώνεται. Κι από την άλλη; Η κυβέρνηση να αποφασίζει να δώσει 1,4 δις αναδρομικά σε συνταξιούχους άνω των 1.000€, η αντιπολίτευση να ψέγει την κυβέρνηση, γιατί τα «κούρεψε», ενώ τα συνδικαλιστικά τους όργανα να συμβουλεύουν τους συνταξιούχους να μη δεχτούν τα αναδρομικά, γιατί θα χάσουν τα δώρα κλπ. Κατανοώ το δίκαιο των αιτημάτων και την πραγματικότητα των δικαστικών αποφάσεων, αλλά, δεδομένων των συνθηκών που βιώνουμε, εσάς, σας φαίνονται δίκαια, λογικά και ωφέλιμα για την κοινωνία τα παραπάνω;» αναρωτιέται η κ. Νατάσα Οικονόμου.
«Σας φαίνονται δίκαια, λογικά και ωφέλιμα για την κοινωνία;»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































