Σχεδιασμός ν’ ανοίξουν μόνιμες θέσεις

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αίολη χαρακτήρισε την κινδυνολογία που αναπτύσσεται για τους γιατρούς του Νοσοκομείου Βόλου, ο διοικητής του ιδρύματος, Ματθαίος Δραμητινός. Μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 τόνισε πως «Προφανώς και έχω άλλη άποψη. Τα πράγματα δεν ακούγονται σωστά. Το Νοσοκομείο του Βόλου έχει 26 επικουρικούς γιατρούς αυτή τη στιγμή. Ήταν 25 και προστέθηκε κι ακόμη ένας πριν από δυο ημέρες. Για όλους, εκτός από τρεις, έχει ανανεωθεί η σύμβαση για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα. Άρα δεν έχουμε πρόβλημα για ακόμη ένα χρόνο. Το ξεκαθαρίζουμε για να το καταλάβει ο κόσμος. Για τους άλλους τρεις, των οποίων οι συμβάσεις λήγουν, υπάρχει ήδη μέριμνα στην ΥΠΕ, έχουμε συνεννοηθεί, το ότι δυο μέρες πριν λήξει η σύμβαση τους θα ανανεωθεί, μπαίνοντας οι άνθρωποι ξανά στις λίστες. Μαζί με τον κ. Αντωνίου έχουμε συνεννοηθεί. Οι θέσεις δεν θα χαθούν για το Νοσοκομείο. Το έχουμε ξεκαθαρίσει. Η κινδυνολογία ότι το Νοσοκομείο θα μείνει χωρίς γιατρούς είναι έωλη. Προφανώς μιλάνε για άλλα Νοσοκομεία, δεν μιλάνε για το «Αχιλλοπούλειο». Εγώ μιλάω για το Νοσοκομείο του Βόλου πάντως. Εμείς προσπαθούμε να κάνουμε έναν σχεδιασμό και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπουργείου να ανοίξουμε τις μόνιμες θέσεις. Αυτή είναι η ουσία και η λύση του προβλήματος».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.