«Σε ποιον άραγε δεν αρέσουν τα Χριστούγεννα, που αν θέλουμε να τα ζήσουμε πραγματικά, είναι μια γιορτή αγάπης, αλληλεγγύης, ευαισθησίας και έντονων μηνυμάτων με τη γέννηση του Θεανθρώπου. Θα μου πείτε, δεν χρειάζονται τα έντονα χρώματα, τα φωσφοριζέ λαμπάκια, οι μπλε ουρανοί, που επιδιώκουν να δώσουν χρώμα στη μαυρισμένη λόγω των συγκυριών ζωή μας; Θα σας απαντήσω πως το χρώμα, πάντα έδινε και δίνει χρώμα στη ζωή μας. Όμως, στο μέτρο, που ο καθένας το προσλαμβάνει και το αποδέχεται…
Στη δραματική χρονική συγκυρία που περνάει η χώρα μας, μετρώντας 17.100 νεκρούς και περίπου 860.000 ενεργά κρούσματα κορωνοϊού, είναι αδιανόητο να προγραμματίζονται από τον Δήμο μαζικές εκδηλώσεις δεκάδων χιλιάδων ευρώ που υπάρχει κίνδυνος να αποτελέσουν νέες εστίες υπερμετάδοσης της πανδημίας. Η σκέψη μας είναι στους χιλιάδες συμπολίτες μας που νοσούν, σ’ αυτούς που δίνουν αγώνα για να γλιτώσουν τη ζωή τους, όντας διασωληνωμένοι εντός και εκτός ΜΕΘ, καθώς και στους πάρα πολλούς Βολιώτες και Βολιώτισσες που έχασαν τη ζωή τους. Καλά τα λαμπάκια, οι μπλε ουρανοί και οι φωταψίες, που άλλους τους εξιτάρουν και άλλους τους ζαλίζουν. Φέτος, θα έπρεπε κατά την ταπεινή μας γνώμη, να περιοριστούμε σ’ αυτά (αφού ήδη κατέκλυσαν εδώ και έναν μήνα τον βολιώτικο ουρανό). Όμως, η πιθανή κάθοδος χιλιάδων Βολιωτών στην παραλία του Βόλου ή στους άλλους χώρους των εκδηλώσεων, ενέχει τεράστιους κινδύνους, αφού μπορεί να αποβεί μοιραία και να θρηνήσουμε νέα θύματα και άλλους νοσούντες.
Θα προτείναμε για παράδειγμα η Φιλαρμονική μας να επισκέπτονταν τον εξωτερικό χώρο του Νοσοκομείου και να έπαιζε Χριστουγεννιάτικες μελωδίες σε όλους τους γιατρούς, εθελοντές και εργαζόμενους, δίνοντας δύναμη και κουράγιο στους πραγματικούς ήρωες των τελευταίων χρόνων. Σ’ αυτούς θα πρέπει να είναι αφιερωμένες οι φετινές γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μυαλό μας και η ψυχή μας είναι κοντά τους. Έστω κι ένα νέο κρούσμα να μπορέσουμε να αποφύγουμε, θα είναι κέρδος. Σε σχέση με τη στιγμιαία απόλαυση και τη διασκέδαση, υπερτερούν αναμφίβολα η υγεία και η ανθρώπινη ζωή. Και στο φινάλε, χωρίς συνωστισμό, ίσως η πανδημία, μας ωθήσει να νιώσουμε φέτος το πραγματικό μήνυμα των Χριστουγέννων, που δυστυχώς έχει χαθεί για τους περισσότερους από μας. Όχι εκκωφαντικά, αλλά προσφέροντας …χρώμα στη ψυχή μας και αγάπη στους συνανθρώπους μας» σημειώνει η δημοτική σύμβουλος Βόλου, κ. Ελένη Παπαθανασίου.


































