Σιγή ασυρμάτου από Αποκεντρωμένη και Υπουργείο Εσωτερικών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επιστολή είχαν στείλει στις αρχές Οκτωβρίου προς τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, δώδεκα δημοτικοί σύμβουλοι των αντιπολιτεύσεων, δηλώνοντας ότι απέχουν από τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και τα θεσμικά όργανα του δήμου, καταγγέλλοντας την συμπεριφορά της δημοτικής αρχής απέναντί τους. Τη συγκεκριμένη επιστολή την κοινοποίησαν και στο Υπουργείο Εσωτερικών, αλλά και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας. Ωστόσο κανενός αυτί φαίνεται πως δεν ίδρωσε, αφού μέχρι σήμερα καμία ενόχληση, καμία αναφορά, κανείς δεν επελήφθη επί του θέματος αυτού. Σιγή ασυρμάτου, που προκαλεί σκέψεις και παρά πολλούς συνειρμούς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.