Λίγες αλλά…ηχηρές ειδήσεις υποσχέθηκε ο νέος Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας, ο οποίος βρέθηκε από νωρίς χθες το πρωί στο γραφείο του στο κτίριο της Περιφέρειας στην πλατεία Ρήγα Φεραίου στο κέντρο της Λάρισας. «Φιλοξενούμενος» για την ώρα στο γραφείο της αντιπεριφερειάρχη Μαρίας Γαλλιού, ξεκίνησε με συσκέψεις με υπηρεσιακούς φορείς, προκειμένου να διευθετηθούν διαδικαστικά ζητήματα, ενώ ζήτησε ενημερώσεις για τρέχοντα θέματα που πρέπει να τεθούν σε προτεραιότητα. Μαζί του και οι δύο θεματικοί αντιπεριφερειάρχες , Τουρισμού Γιάννης Αναστασίου και Περιβάλλοντος Φώτης Λαμπρινίδης, των οποίων η έδρα θα είναι στη Λάρισα, αλλά θα έχουν σύντομα γραφείο και στον Βόλο. Η επίσημη απόφαση για τον ορισμό των Αντιπεριφερειαρχών αναμένεται να εκδοθεί σήμερα, καθώς έπρεπε να έχουν προηγηθεί κάποιες διαπιστωτικές πράξεις που διευθετήθηκαν χθες. Ο Κουρέτας, όντας ποδηλάτης μεγάλων αποστάσεων, γνωρίζει ότι έχει…μεγάλη ανηφόρα μπροστά του, αλλά δεν πτοείται με τίποτα. Γι΄ αυτό άλλωστε μέχρι και την τελευταία στιγμή έκανε προπόνηση. Ιδού και το σχετικό στιγμιότυπο που ανάρτησε ο ίδιος ο Περιφερειάρχης την ημέρα των Χριστουγέννων.
Σήκωσε μανίκια
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































