Μετά τα λιπάσματα της Δραπετσώνας, το Παλαιό Φάληρο, τον Ασύρματο, τα προσφυγικά στην Λ Αλεξάνδρας,το παραλιακό μέτωπο στην Πάτρα, τώρα οι … παραλίες της πόλης. Η δημόσια περιουσία αξιοποιείται προς όφελος των πολιτών. Ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης ανακοίνωσε την παραχώρηση χρήσης ακινήτων του παραλιακού μετώπου που εκτείνεται από την Μαρίνα Αλίμου μέχρι τη Βάρκιζα, ένα πάγιο αίτημα των δήμων και των τοπικών κοινωνιών.
«Τι κοινό έχουν τα παραλιακά μέτωπα στους Δήμους Αλίμου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης και Γλυφάδας; Περνάνε στα χέρια της Τ.Α. Στην πόλη δυστυχώς μια συντονισμένη προσπάθεια που να εμπλέκει και τους φορείς της πόλης σε μια ανάλογη διεκδίκηση δεν φαίνεται εύκολα στον ορίζοντα…Και πώς άλλωστε όταν έχει γίνει σημαία της δημοτικής αρχής η λογική του δεν συνεννοούμαστε με κανέναν…» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ιάσονας Αποστολάκης.
Σημαία η λογική «δεν συνεννοούμαστε με κανέναν»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































