«Διάβασα (ναι να το πιστέψετε!) όλο το κείμενο (όχι την περίληψη) του Υπ. Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για την υπόθεση Novartis! Επιβεβαίωσα την άποψη μου πως σκάνδαλο ΔΕΝ υπάρχει! Και δεν αναφέρομαι στην αποδεδειγμένη σκευωρία της εγκληματικής οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ εναντίον πολιτικών προσώπων. Αναφέρομαι στους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση των ΗΠΑ επέβαλε τα γνωστά πρόστιμα. Δεν νομίζω να ισχυρίζεται κανείς πως η γνωστή παγκόσμια πολιτική ΟΛΩΝ των φαρμακευτικών εταιρειών για πάρα πολλά χρόνια να υποστηρίζουν συμμετοχές γιατρών σε συνέδρια, ή μελέτες παρατήρησης, να είναι αυτό το μεγάλο ιατρικό σκάνδαλο. Δεν είναι τυχαίο πως όσες περιπτώσεις γιατρών έφθασαν στα δικαστήρια οδήγησαν σε αθωώσεις! Ακόμη και στο κείμενο που αναφέρομαι η λέξη που χρησιμοποιείται είναι improper και όχι illegal! Έχω δε την αίσθηση πως η Novartis δέχθηκε τον συμβιβασμό θέλοντας να αποτρέψει περαιτέρω έλεγχο των βιβλίων της! Η Novartis μπορεί μόνο να κατηγορηθεί μόνο για επιθετικό marketing και ως εκ τούτου για πρακτικές αλλοίωσης του ανταγωνισμού! Δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως μπορεί να στοιχειοθετηθεί καν αδίκημα εναντίον του ελληνικού δημοσίου. Ο μόνος δρόμος και στην Ελλάδα είναι η επιτροπή ανταγωνισμού! Είναι προφανές πως δεν μιλάω σαν νομικός (που δεν είμαι) αλλά δεν μπορώ να ακούω και να διαβάζω αστόχαστα πράγματα που δεν αναφέρονται στα facts αλλά σε μια ελληνικού τύπου σκάνδαλολαγνεία» τονίζει ο συμπολίτης γιατρός, κ. Χρήστος Δερβένης.
«Σκάνδαλο ΔΕΝ υπάρχει»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































