Στα όριά τους βρίσκονται, όπως φάνηκε και από την κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν, οι γιατροί του Νοσοκομείου Βόλου. Η εφαρμογή του προγράμματος του «οικογενειακού γιατρού» οδήγησε στην ανάκληση των μετακινήσεων τριών γιατρών που ήταν πάει στο νοσοκομείο από τα Κέντρα Υγείας, με συνέπεια το νοσηλευτικό ίδρυμα να απογυμνωθεί. Το ξέσπασμα του διευθυντή των ΤΕΠ Ηλία Καραμέτου, φαίνεται πως ήταν μια καλή αφορμή για να δημοσιοποιηθούν, για ακόμη μία φορά, τα προβλήματα στο τοπικό νοσοκομείο. Η υποστελέχωση είναι το βασικότερο, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση υποστηρίζει ότι ο αριθμός των γιατρών είναι αυξημένος σε σχέση με το παρελθόν. Εξακολουθεί να υπολείπεται, όπως φαίνεται ξεκάθαρα, του αριθμού που απαιτείται για να λειτουργεί εύρυθμα το νοσοκομείο. Προσλήψεις, προσλήψεις, προσλήψεις είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο πρέπει να δουλέψουν οι βουλευτές.
Στα όρια τους οι γιατροί του Νοσοκομείου Βόλου
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































