«Στη Θεσσαλία ο καθένας μπορεί να ζήσει το μύθο του»

«Η μεγαλύτερη πρόκληση της μετά- covid εποχής είναι ο επανασχεδιασμός της οικονομίας από ανθρώπους που έχουν δεσμευτεί στην προώθηση της βιωσιμότητας. Στην περίπτωση του τουρισμού, αυτό μεταφράζεται στη μετάβαση από το ξεπερασμένο μοντέλο sea-sun-sand σε μια ευρύτερη «οικονομία εμπειριών», με νέα εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, που θα κάνουν την Ελλάδα πιο ελκυστική και «ερωτεύσιμη», διεθνώς.

Η Θεσσαλία αποτελεί μια μικρογραφία της Ελλάδας, λόγω της πολυμορφίας του φυσικού της τοπίου και της πλούσιας ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς.

Το πρώτο που ενστερνιστήκαμε, ήταν αυτό που αποτελεί και κεντρική ιδέα της πρωτοβουλίας “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MoU”: ότι δηλαδή κανείς δεν μπορεί μόνος. Συμπράξαμε, έτσι, υποδειγματικά με τους τοπικούς παραγωγικούς φορείς που γνώριζαν καλύτερα από τον καθένα το σύνθετο και ευαίσθητο προϊόν του τουρισμού.

Με κουλτούρα συνεργασίας και συνέργειας διαμορφώνουμε το δικό μας αυτόνομο αναπτυξιακό πρότυπο στον τουρισμό, με έμφαση στα ποιοτικά και διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά. Ένα νέο τουριστικό μοντέλο με προστιθέμενη αξία και πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον κλάδο των επαγγελματιών και την τοπική οικονομία. Είμαστε η πρώτη και μόνη Περιφέρεια στη χώρα με το πολυβραβευμένο Υποθαλλάσιο Μουσείο, τον «Παρθενώνα των ναυαγίων», στην Περιστέρα της Αλοννήσου, το αρχαιότερο ναυάγιο στον κόσμο το οποίο μπορεί να επισκεφτεί άνθρωπος. Και συνεχίζουμε με το άνοιγμα και άλλων καταδυτικών πάρκων, σε Σποράδες και Δυτικό Παγασητικό, δημιουργώντας το σημαντικότερο δίκτυο υποθαλάσσιων μουσείων στην Ανατολική Μεσόγειο. Παράλληλα αναπτύσσουμε δίκτυα μονοπατιών για την ανάπτυξη του περιπατητικού τουρισμού, στοχεύοντας στην αγορά της Κεντρικής Ευρώπης και συμμετέχουμε στις ομάδες εργασίας του γαστρονομικού και προσβάσιμου τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού.

Με στοχευμένο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής, τη βραβευμένη μας τουριστική καμπάνια THESSALY Handcrafted by time, το έξυπνο ψηφιακό μάρκετινγκ, την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, τα σύγχρονα και ασφαλή οδικά δίκτυα και την ανάδειξη πολιτιστικών υποδομών όπως μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι και μοναστήρια προσφέρουμε ένα ελκυστικό τουριστικό πακέτο που ενδιαφέρει όλο και περισσότερους επισκέπτες. Τα αποτελέσματα της έρευνας Τουριστικό Βαρόμετρο δείχνουν ότι οι επισκέπτες της Θεσσαλίας δηλώνουν σε ποσοστό 96% ικανοποιημένοι και θα σύστηναν τον προορισμό σε φίλους.

Και δικαιώνουν το σλόγκαν μας «Εδώ, ο καθένας μπορεί να ζήσει το μύθο του. Κάθε επίσκεψη, μια διαφορετική εμπειρία». Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, σημαίνει περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Η κλιματική αλλαγή έχει αλλάξει τις διαθέσεις και τις προτιμήσεις των τουριστών. Με το άνοιγμα της τουριστική αγοράς, ένα χρόνο μετά την υγειονομική καταιγίδα που γρήγορα μετατράπηκε σε οικονομική απειλή, χρειάζεται να τονίσουμε στον διεθνή τουρίστα ότι είμαστε μια ασφαλής χώρα σε όλα τα επίπεδα: διαθέτουμε ασφαλείς θάλασσες και βουνά, ασφαλείς υποδομές, καλή υγειονομική περίθαλψη, ασφαλές φαγητό και ασφαλή διασκέδαση» υποστηρίζει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κώστας Αγοραστός.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.