Εκπροσωπώντας την Περιφέρεια Θεσσαλίας στην ενδιαφέρουσα ημερίδα του συλλόγου αυτοδυτών Βόλου και του πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα τον καταδυτικό τουρισμό, παραβρέθηκε και μίλησε ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης, κ. Γιώργος Καλτσογιάννης. Όπως έλεγε «Είχα την ευκαιρία να αναφερθώ στις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούμε με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Bluemed για την προστασία και ανάδειξη της ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς μας με τη δημιουργία ενάλιων αρχαιολογικών χώρων (υποβρυχίων μουσείων), καταδυτικών πάρκων και κέντρων ενημέρωσης. Στοίχημά μας η υπεύθυνη τουριστική ανάπτυξη με σεβασμό στις αρχές προστασίας των φυσικών και πολιτιστικών πόρων. Καινοτόμες λύσεις στον τομέα της κατάδυσης με έμφαση στη βελτίωση της εμπειρίας που θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για αύξηση της τουριστικής περιόδου».
«Στοίχημά μας η υπεύθυνη τουριστική ανάπτυξη»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































