Αγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι του Νοτίου Πηλίου με την πρόθεση που έχει γίνει γνωστή, να περάσει το ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Αργαλαστής στα χέρια του ΕΚΑΒ με έδρα την Λάρισα. Οι κάτοικοι βρίσκονται στο πόδι και τη Δευτέρα προγραμματίζουν συγκέντρωση στο Κέντρο Υγείας Αργαλαστής , σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν αυτή την διαδικασία. Το έχουμε γράψει άπειρες φορές και δεν θα κουραστούμε να το γράφουμε. Η υγεία νοσεί στη Μαγνησία. Ας το καταλάβουν οι αρμόδιοι και ας πράξουν αναλόγως.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































