Σε ανανέωση του εξοπλισμού του για την αποκομιδή οικιακών απορριμμάτων, προχώρησε ο δήμος Ρήγα Φεραίου και όπως έλεγε ο δήμαρχος, κ. Νασίκας, στόχος είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών μας με τη δημιουργία ενός καθαρού και ανθρώπινου δήμου. «Ανανεώνουμε τον εξοπλισμό καθαριότητας συμβάλλοντας στην αποτελεσματικότερη αποκομιδή των απορριμμάτων και την άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών. Με τη φροντίδα του δήμου μας, προστατεύουμε το περιβάλλον, φροντίζουμε την υγεία μας» τόνισε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































