Το χρονοδιάγραμμα για το νέο κόμμα παρουσίασε η Φώφη Γεννηματά, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του ΔΗΣΥ και κάλεσε τα κόμματα και τους φορείς που θα θελήσουν να συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια να τοποθετηθούν ως προς τον οδικό χάρτη των επόμενων βημάτων αμέσως μετά το συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Στο πλαίσιο αυτό, πρότεινε την εκλογή του επικεφαλής από τη βάση της παράταξης, μέσα από ανοιχτές και διαφανείς διαδικασίες τον Οκτώβριο 2017. Θα ακολουθήσει το ιδρυτικό συνέδριο της νέας παράταξης και η εκλογή των κεντρικών οργάνων της. Ως καταληκτική ημερομηνία για το συνέδριο η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έθεσε τον Δεκέμβριο του 2017. Στο συνέδριο βρέθηκε ο γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, κ. Γιάννης Σακκόπουλος, που εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία του κόμματος, γράφοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook « Ξεκινήσαμε. Για να συνθέσουμε. Για να ενώσουμε. Για να προτείνουμε. Γιατί δεν ξεχνάμε. Γιατί αλλάζουμε. Γιατί προχωράμε».
Στόχος η ενότητα και η αλλαγή
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































