Ενθουσιασμένος δηλώνει ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλου, κ. Απόστολος Παπαδούλης, από την ανταπόκριση των Βολιωτών στο κάλεσμα του, για την ανακοίνωση των υποψηφίων, των θέσεων και του προγράμματος με το οποίο θα διεκδικήσει την ψήφο τους. Και ήταν πραγματικά μεγάλη η ανταπόκριση των Βολιωτών που γέμισαν ασφυκτικά την αίθουσα του Ξενία, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα. Φιλοξενούμενος στο Ράδιο Ένα 102,5, ο κ. Παπαδούλης έλεγε πως στην αίθουσα βρέθηκαν αριστεροί, δεξιοί, κεντρώοι, φιλελεύθεροι, αλλά πάνω από όλα Βολιώτες, δημοκράτες, αξιοπρεπείς άνθρωποι. Όσον αφορά για το όραμα του για το αύριο του Βόλου είπε πως « Ο Βόλος είναι μια παλιά πόλη, συνηθίζουμε να λέμε ότι είναι μια ωραία πόλη. Κάνουμε ένα λάθος. Αν στην θάλασσα βάζαμε σπαρτά και στο βουνό καλαμπόκια, θα βλέπαμε καθαρά τι είναι η πόλη. Η πόλη είναι μια παλιά πόλη που δεν έχει πάρει πολιτικές για να αλλάξει την καθημερινότητα της και να γίνει σύγχρονη. Ο δικός μας προγραμματισμός είναι ο Βόλος να αρχίσει να μετατρέπεται σε μια σύγχρονη, βιώσιμη πόλη. Και βιώσιμη πόλη είναι αυτή που θα δίνει τον δικαίωμα στον πολίτη να κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης με την άνεση της ελευθερίας και της ασφάλειας».
«Στόχος μας ο Βόλος να μετατραπεί σε μια σύγχρονη, βιώσιμη πόλη»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































