Πτώση του αριθμού των Ελλήνων επισκεπτών παρατηρείται στο Βόλο, όπως αναφέρθηκε στη συνεδρίαση της επιτροπής τουριστικής προβολής. Όπως σημείωσε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 ο αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, κ. Κώστας Λεβέντης «Παραμένω στη μόνιμη, δική μου άποψη, η οποία βγαίνει από την εμπειρία ετών ότι όλα τρέχουν από μόνα τους. Είμαστε στον αυτόματο πιλότο. Αυτόματος πιλότος στο αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου. Αυτόματος πιλότος η προβολή σε επίπεδο συνέργειας, που δεν έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε σε μεγάλο βαθμό. Δικό της πρόγραμμα η Περιφέρεια, το οποίο κατά 80% στηρίζεται στο σε ποιες εκθέσεις θα πάμε και ακολουθούν ορισμένοι δήμοι με μεμονωμένες παρουσιάσεις. Πόροι, δεν καταφέραμε να τους βάλουμε σε ένα ντορβά. Ο καθένας θέλει να εμφανίζεται μόνος του. Γιατί; Γιατί θέλει αυτή τη φωτογραφία, που να λέει πως πήγαμε, πως ήμασταν όλοι μαζί. Είμαστε μαζί στη φωτογραφία, όντως. Στην πράξη όμως δεν είμαστε όλοι μαζί. Ο τουρισμός δεν θέλει ούτε κομματικές πεποιθήσεις, ούτε δημοτικές πεποιθήσεις, ούτε έχει κόντρες με τις εκάστοτε θεσμικές αρχές».
Στον αυτόματο πιλότο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































