«Με ιδιαίτερη χαρά αποδέχτηκα την πρόσκληση της κ. Μέλλη, Εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής, να συμμετάσχω σε τηλεδιάσκεψη με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Καναλίων. Στην τηλεδιάσκεψη είχα την ευκαιρία να ακούσω τις προτάσεις των μαθητών για την βελτίωση της περιοχής μας σε συνάρτηση με τον αθλητισμό και τη βιωσιμότητα του φυσικού μας περιβάλλοντος, σχετικά με την λίμνη Κάρλα. Συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό και στους μαθητές του δημοτικού σχολείου Καναλίων για τις καινοτόμες προτάσεις και τις συνεχείς δράσεις τους» ανέφερε ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, κ. Δημήτρης Νασίκας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































