«Συνεχίζουμε να διεκδικούμε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σημαντική συνάντηση στην Αθήνα με τον Υπουργό Εσωτερικών, κ. Βορίδη, παρουσία του βουλευτή Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θανάση Λιούπη, είχε ο δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, κ. Δημήτρης Νασίκας. Όπως έλεγε ο ίδιος Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τον Δήμο Ρήγα Φεραίου καθώς και για τον νέο εκλογικό νόμο. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε. Συνεχίζουμε να ανεβάζουμε κάθε μέρα ψηλότερα τον δήμο μας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.