Και τις δυο ημέρες ήταν παρούσα στο 3ο Συνέδριο Ανάπτυξης που διοργάνωσε ο Όμιλος Καρεκλίδη, η πρώην υφυπουργός Υποδομών, κ. Μαρίνα Χρυσοβελώνη, η οποία, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών, κ. Σπίρτζη, αναλαμβάνει πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας. Ο κ. Σπίρτζης επίσης, είχε μόνο τα καλύτερα να πει για την κ. Χρυσοβελώνη για την συνεργασία που είχαν. «Θερμά συγχαρητήρια στον Όμιλο Καρεκλίδη για την εξαιρετική πρωτοβουλία και άψογη οργάνωση!» έλεγε η κ. Χρυσοβελώνη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































