«Τελευταία θητεία με αντίπαλο τα προβλήματα των ιατρών»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Χωρίς αντίπαλο κατέρχεται για τις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας ο κ. Ευθύμης Τσάμης κι όπως έλεγε ο ίδιος « Τελευταία θητεία με αντίπαλο τα προβλήματα των ιατρών, της δημόσιας υγείας και της παροχής ορθής περίθαλψης στους ασθενείς. Κατάκτηση για τον Ι.Σ.Μ. η για δεύτερη φορά κατάθεση υποψηφιότητας ενιαίου ψηφοδελτίου στις επερχόμενες εκλογές στελεχωμένο από αξιόλογους συναδέλφους ιατρούς. Επόμενο στοίχημα η όσον το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των μελών του Ι.Σ.Μ. στις εκλογές της 21ης Οκτωβρίου 2018».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.