Με αφορμή την τελετή εγκαινίων του νέου κτηρίου του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κώστας Αγοραστός σημείωνε πως «Το κτήριο του ΤΗΜΜΥ είναι ένα ακόμη επίτευγμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλία που υλοποιήθηκε με πόρους του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας. Η υποδομή αναμένεται να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην έρευνα και την οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά κυρίως συμβάλλει στην εκπαίδευση και τη ζωή των φοιτητών μας».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































