«Θα διαμαρτυρηθούν;»

«Καταργούνται κι άλλα δρομολόγια του ΟΣΕ από Βόλο προς Λάρισα κι αντίστροφα. Δύο τόσο κοντινές πόλεις με τα πιο ακριβά -εδώ και χρόνια- διόδια, όμως, ανάμεσα τους. Διόδια που μας ωθούν στον «παλιό» δρόμο παρέα με τις νταλίκες, αυτές που έχουν σκοτώσει και νέους ανθρώπους. Πριν από 3 μήνες μάλιστα, όπως λέει το ρεπορτάζ της έγκριτης «Μαγνησίας», είχε καταργηθεί και το πρώτο πρωινό σιδηροδρομικό δρομολόγιο από τον Βόλο προς τη Λάρισα, επηρεάζοντας εκατοντάδες εργαζόμενους, ενώ οι νέες περικοπές δρομολογίων θα δυσχεράνουν επιβάτες που μετακινούνται σιδηροδρομικώς για Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τις ανταποκρίσεις. Ευτυχώς υπάρχει το υπεραστικό ΚΤΕΛ, που βέβαια πάει απ’ την ΠΕΟ, καθιστώντας συχνά την οδική διαδρομή πιο χρονοβόρα κι απ’ την σιδηροδρομική. Φυσικά εξυπηρετεί τα ενδιάμεσα χωριά. Φυσικά, έτσι, αποφεύγει και τα υψηλά διόδια. Οι κυβερνητικοί βουλευτές θα διαμαρτυρηθούν; Στους Μάγνητες αναφέρομαι. Οι της αντιπολίτευσης τον παίζουν ήδη καλά τον ρόλο τους, τον αλλοτινό. Μα κυρίως δεν πρέπει να διαμαρτυρηθεί η Περιφερειακή Αρχή, στην χωρική αρμοδιότητα της οποίας είναι οι δυο πόλεις, των οποίων η σύνδεση υποβαθμίζεται περαιτέρω; Ο Περιφερειάρχης προσφάτως απ’ το βήμα της Βουλής στη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπ.Εσ. μίλησε για «μετάβαση από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση στην Περιφερειακή Διακυβέρνηση». Για την σιδηροδρομική μετάβαση από Βόλο στην Λάρισα θα μιλήσει; Μίλησε επίσης για το (προφανως επί ΣΥΡΙΖΑ) «δουλοκτητικό κράτος» που ο νόμος θα άρει στέλνοντας παράλληλα «ένα μήνυμα συνεργασίας με όρους win win για όλες τις πλευρές». Θα μιλήσει ο Περιφερειάρχης και για win win προοπτική για τις δύο πόλεις απ’ την περαιτέρω αυτήν υποβάθμιση της σιδηροδρομικής τους σύνδεσης; Δεν έχουμε όλοι τα γρήγορα κι αξιόπιστα αμάξια της Περιφερειακής Αρχής. Τέλος, θα μιλήσει επ’ αυτού η λαλίσταστη Αντιπεριφερειακή Αρχή, στην χωρική αρμοδιότητα της οποίας είναι ο Βόλος μας που κυρίως πλήττεται, ενώ έτσι απομονώνεται σιδηροδρομικά από Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Ή αρκείται στην αδιάλειπτη συνέχιση των δρομολογίων του …Υπεραστικού ΚΤΕΛ Βόλου; Ποιανών, μεταξύ άλλων βέβαια, οικονομικών συμφερόντων είπαμε είναι το τελευταίο;» καυτηριάζει ο κ. Ευάγγελος Κάβουρας.