Για άγνοια και ασυνεννοησία κατηγορεί την δημοτική αρχή Βόλου η πρόεδρος του ΤΕΕ Μαγνησίας, κ. Νάνσυ Καπούλα. Όπως τόνισε, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου « Για τους κυκλικούς κόμβους από την πρώτη στιγμή το Τεχνικό Επιμελητήριο είχε παρέμβει. Είχα προειδοποιήσει ότι θα προκύψουν εργασίες που δεν θα μπορούν να καλυφθούν μετά. Τώρα έχουν κάνει κάποιες επιμετρήσεις, κάποιες επιπλέον παρεμβάσεις. Πρώτα απ΄όλα, θα πρέπει να λύσουν ένα πολύ σοβαρό ζήτημα. Οι κόμβοι, ειδικά αυτοί οι δυο μπροστά στο δημαρχείο δεν είχαν απορροή ομβρίων. Εκεί όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει τεράστιο θέμα με τα νερά της βροχής, όπου δημιουργείται μια δεξαμενή εκεί. Καταλαβαίνει κανείς ότι όταν μπει ένα τεχνητό εμπόδιο στη μέση του δρόμου, το οποίο δεν έχει απορροή, θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα, θα επιβαρύνει την κατάσταση. Αν δεν μεριμνήσουν για την σωστή απορροή των υδάτων στους κόμβους, το έργο θα είναι όχι μόνο άχρηστο, αλλά θα καταστεί μη λειτουργικό και θα χρειαστεί κάποιος επόμενος να το ξηλώσει. Αυτά όλα, προς όφελος της πόλης, τα λέμε όλοι όσοι εμπλεκόμαστε κάθε φορά, γιατί εμείς σε αυτή την πόλη ζούμε, έχουμε μεγαλώσει και θα είμαστε και την επόμενη ημέρα. Μας ενδιαφέρει αυτό που θα γίνει να γίνει σωστά, να λειτουργήσει για την πόλη. Επιμένω ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να κλείσεις την κεντρική οδική αρτηρία της πόλης, η οποία οδηγεί στο λιμάνι, στο Πήλιο, εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου για να δημιουργήσεις ένα τεράστιο κυκλοφοριακό κομφούζιο και με απρόβλεπτες καταστάσεις που σε βρίσκουν εξαιτίας της άγνοιας σου και να σταματήσει η λειτουργία της πόλης με αυτό τον τρόπο. Θα έπρεπε να είναι πιο σοβαροί, πιο συνετοί, πιο συνειδητοποιημένοι στο θέμα της διοίκησης, γιατί όλα δεν γίνονται για το θεαθήναι. Το να κλείνει η Δημητριάδος για να περνάει ο Αθηναίος τουρίστας για να πει «α, γίνονται έργα στο Βόλο», δεν είναι αυτό το αποτέλεσμα που πρέπει να φέρουμε στην πόλη. Ακόμη και για ένα απλό έργο, το οποίο είναι για το καλό, όλη αυτή η ασυνεννοησία, η άγνοια και ο άλλος τρόπος σκέψης, έχουν φέρει δυσμενή αποτελέσματα μέχρι στιγμής».
«Θα έπρεπε να είναι πιο σοβαρή η δημοτική αρχή»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































