Παράπονα εκφράζονται από κατοίκους, μετά την απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου Νεοχωρίου, στο Νότιο Πήλιο, για μεταφέρουν, όπως λένε, της παιδικής χαράς του χωριού για να πλακοστρωθεί ο χώρος. Όπως έλεγε η δημοτική σύμβουλος της αντιπολίτευσης, κ. Άρτεμις Βαλασσά «Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει η ασυδοσία…λόγω της κατάστασης επικρατεί μια τρέλα σε όλους τους τομείς του δήμου. Η συγκεκριμένη απόφαση αν μη τι άλλο δεν πρέπει να προχωρήσει. Είναι αδιανόητο να μην υπολογίζεται η απόφαση των κατοίκων του χωριού και το έγγραφο των υπογραφών που έχουν συγκεντρωθεί. Επίσης αδιανόητο το ότι αποφάσισαν για αυτό το χωριό τρία από τα πέντε μέλη του τοπικού συμβουλίου, εκ των οποίων τα δύο δεν είναι κάτοικοι του Νεοχωρίου. Δυστυχώς για ακόμη μια φορά παρακολουθούμε ακραίες απόψεις τις οποίες προσπαθούν να επιβάλουν σχεδόν με τη βία. Ελπίζω κύριε δήμαρχε να έχετε άγνοια ή να έχετε παραπληροφορηθεί για το γεγονός. Σας καλώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε το θέμα να λήξει εδώ. Θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε σύντομα την οργή του χωριού…».
«Θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε σύντομα την οργή του χωριού…»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































