Προς αποστολή εξώδικου στον ΕΦΚΑ αναμένεται να προχωρήσει ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας με αφορμή το νέο μεγάλο πρόβλημα που έχει προκύψει με τις ασφαλιστικές εισφορές, οι οποίες αγγίζουν το 30% τον μήνα από τις αποδοχές του κάθε γιατρού. Όπως τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Ευθύμης Τσάμης « Αυτή τη στιγμή, καλούνται οι γιατροί να πληρώσουν διπλάσιες εισφορές. Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, οι γιατροί ανήκουν στην προνομιούχα τάξη του 2% των Ελλήνων που δηλώνουν εισόδημα από 20.000 έως 60.000 και αυτό συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι γιατροί είναι συμβεβλημένοι με τα Ταμεία οπότε τα έσοδα τους φαινόντουσαν και ήταν συγκεκριμένα. Με βάση αυτά τα δεδομένα, οι περισσότεροι γιατροί θα πληρώσουν διπλάσιες εισφορές, πλην των φοροφυγάδων. Το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι τιμωρούνται οι τίμιοι, ελεύθεροι επαγγελματίες. Αντί να τιμωρούνται οι φοροφυγάδες, τιμωρούνται οι τίμιοι επαγγελματίες και ωθούνται μάλιστα να γίνουν φοροφυγάδες».
Θα πληρώσουν διπλάσιες εισφορές
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































