«Θα πρέπει να εξετάσουμε όλες τις αιτίες που προκάλεσαν αυτήν την εξέλιξη»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Πράγματι στην Συμπρωτεύουσα, οι νεαρότερες ηλικίες διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην διασπορά της νόσου COVID-19. Ενδεικτικά στα μέσα Οκτωβρίου στην Θεσσαλονίκη, 2 στους 4 που ήταν θετικοί στον COVID-19 ήταν ηλικίας 16-29 ετών. Την ίδια περίοδο ο μέσος όρος ηλικίας του συνόλου των καταγεγραμμένων κρουσμάτων ήταν τα 33 έτη (ο μέσος όρος όχι η διάμεση ηλικία για να εξηγούμαστε).. Ιδιαίτερα αρνητική επίδραση φαίνεται να είχε και το άνοιγμα του ΑΠΘ, κάτι το οποίο πολύ εξ ημών θεωρήσαμε μέγα λάθος. Στις 5/10 «άνοιξε» το ΑΠΘ και από τις 15/10 και μετά, τα κρούσματα άρχισαν να ακολουθούν «έντονα» αυξητική τάση και μάλιστα παρατηρήθηκε σημαντική ιοφορία σε φοιτητιώσες ηλικίες. Θα πρέπει με ψυχραιμία και επιστημοσύνη να εξετάσουμε σε όλες τους τις διαστάσεις όλες τις αιτίες που προκάλεσαν αυτήν την εξέλιξη» αναφέρει ο συμπολίτης ιστορικός, κ. Χάρης Πουλάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.