«Θα προστατεύουμε περισσότερο το περιβάλλον και την τσέπη των συμπολιτών μας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Είδηση» έγινε στην μεγαλύτερη ιστοσελίδα για το περιβάλλον, η πρόταση του Δήμου Σκιάθου για τη δημιουργία συστήματος χωριστής συλλογής βιοαποβλήτων, με την κατασκευή Μονάδας Επεξεργασίας Βιοαποβλήτων (ΜΕΒΑ). «Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο που θα ενισχύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον τομέα της καθαριότητας του Δήμου. Θα βάλουμε τον καφέ κάδο στη ζωή των συμπολιτών μας, θα βάλουμε τον καφέ κάδο σε κάθε νοικοκυριό. Έτσι, θα προστατεύουμε περισσότερο το περιβάλλον αλλά και την τσέπη των συμπολιτών μας από άσκοπα έξοδα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας και την Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Βόρειων Σποράδων Δωροθέα Κολυνδρίνη για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης και την αποτελεσματική συνεργασία σε όλα τα στάδια υποβολής της πρότασης, θα ήθελα ακόμα να ευχαριστήσω τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Περιβάλλοντος και τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας Καθαριότητας και Πρασίνου για την πολύτιμη συμβολή τους» τονίζει ο δήμαρχος Σκιάθου, κ. Θοδωρής Τζούμας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.