«Θέλουμε την πάταξη του λαθρεμπορίου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Είναι πέρα από προφανές ότι το οξύ πρόβλημα του λαθρεμπορίου καυσίμων είναι χρόνιο και απλώνεται πολλές δεκαετίες προς τα πίσω. Τα τελευταία γεγονότα φαίνεται πως «επιτάχυναν» τα αντανακλαστικά της κυβέρνησης και έτσι μέχρι το τέλος του 2018 θα είναι έτοιμο το ολοκληρωμένο σύστημα εισροών-εκροών. Την πάταξη του λαθρεμπορίου ζητούν και οι βενζινοπώλες και όπως ανέφερε η κ. Βασιλική Κοντοχρήστου, πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπωλών Μαγνησίας «Εμείς σαν κλάδος θέλουμε σίγουρα την πάταξη του λαθρεμπορίου. Επειδή ακριβώς δεν πατάσσεται βλέπουμε ότι προσπαθούν να εκμαιεύσουν έσοδα και βάζουν επιπλέον φόρους στα καύσιμα συνεχώς. Αν ασχοληθούν καθαρά με το θέμα του λαθρεμπορίου, έχουν να εισπράξουν πολλά δις ευρώ από αυτό το γεγονός. Μην περιμένουμε να γίνει ένα τυχαίο γεγονός στην Αθήνα για να ξυπνήσουμε σ’ όλες τις επαρχίες και να κάνουν οι τελωνειακοί τη δουλειά τους. Κάποιοι μπορεί όντως να θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους, πλέον όμως δεν υπάρχει προσωπικό για να την κάνουν. Όταν έχουν μείνει στις υπηρεσίες τρία άτομα που θα πρωτοπάνε; Στα καύσιμα, στα τσιγάρα, στα ποτά; Αυτό όμως δεν είναι δικαιολογία να αφήνουμε το λαθραίο καύσιμο να ρέει αυθαίρετα και μετά να ακούμε ότι βάζουμε επιπλέον φόρους γιατί δεν βγαίνουν τα νούμερα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.