Τι γίνεται επιτέλους;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Για μια συνάντηση που έγινε στο δημαρχείο, παρουσία του Αχιλλέα Μπέου, και στην οποία, κατά τα λεγόμενα του, προσβλήθηκε πολύ άσχημα, έκανε λόγο ο Πρόεδρος του Ορφανοτροφείου, κ. Αγραφιώτης, ο οποίος μάλιστα, όπως είπε στο Ράδιο Ακρόαμα, δεν θέλησε να αποχωρήσει από τη συνάντηση, θέλοντας να βρεθεί λύση για το Ίδρυμα, ενώ αργότερα απέστειλε επιστολή στον κ. Μπέο(!), για τα πεπραγμένα του. Με ποια ιδιότητα ο κ. Μπέος έλαβε γνώση για τα τεκταινόμενα στο Ορφανοτροφείο; Μήπως δεν γνωρίζει ο κ. Αγραφιώτης, ότι δήμαρχος Βόλου είναι ο Θάνος Θεοδώρου; Μπορεί ο κάθε απλός πολίτης, όπως αυτή τη στιγμή είναι ο κ. Μπέος, ανά πάσα ώρα και στιγμή να γνωρίζει τι συμβαίνει στο Ίδρυμα; Και αν ναι, γιατί δεν τον ενημέρωσε για την υπόθεση με την 15χρονη; Δεν ήταν τόσο σοβαρό το ζήτημα και δεν θα έπρεπε να το γνωρίζει η εποπτεύουσα αρχή;

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.