«Μετά από απίθανες αντιεπιστημονικές και κωμικοτραγικές παλινωδίες εν μέσω κρίσης, με αντικείμενο το αν είναι καλό ή όχι όπλο κατά του ιού, η γενικευμένη χρήση μάσκας , τελικά κατέληξαν. Φορέστε μάσκες γιατί θα πέφτει πρόστιμο 150άρι. Τόσο ισχυρή επιστημονική τεκμηρίωση. Αναγκαιότητα λοιπόν η χρήση μάσκας. Ποιος όμως είναι εκείνος ο κρατικός “απολογητής” που μπορεί να δώσει σοβαρές απαντήσεις, σοβαρές όμως, στο γιατί το κόστος της χρήσης της μάσκας σε μια δημόσια υπηρεσία πρέπει να το επιβαρυνθεί ο πολίτης κι όχι η υπηρεσία, όποια κι αν είναι αυτή; Αν θεωρηθεί πως το Κράτος υπηρετεί τον πολίτη ,γιατί αυτό να μην έχει την υποχρέωση ΚΑΙ αυτής της προαπαιτούμενης από το ίδιο συνθήκης υπηρεσίας και ταυτόχρονα προστασίας της υγείας, εργαζομένων και εξυπηρετούμενων, πολιτών; Και καθώς δεν είναι ούτε το μοναδικό ούτε και το πλέον ενδεικτικό στοιχείο αυτού που θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πλέον, καταλήγω. Μέχρι τώρα το, ενδεχόμενο, δούλεμα είχε μια αιτία. Μέχρι τώρα το ,ενδεχόμενο, δούλεμα μπορούσε κανείς να το “μασήσει” μπροστά στην ανάγκη της προστασίας της υγείας. Εφεξής όμως το δούλεμα γίνεται πάρα πολύ μεγάλο και αδύνατον μάλλον να μασηθεί. Και για μια ακόμα φορά επαληθεύεται εκείνο το ακουσίως ή εκουσίως λησμονημένο: “Σ’ αυτό το σύστημα τα πάντα είναι χρήμα και τα πάντα υπηρετούν το χρήμα “» επισημαίνει ο κ. Κώστας Γαργάλας.
«Το δούλεμα γίνεται πάρα πολύ μεγάλο»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































