Στο ΕΑΚ πηγαίναμε από παιδιά…αγώνες, προπονήσεις, συναυλίες. Οι περισσότεροι έχουμε τις δικές μας αναμνήσεις από αυτό το γήπεδο που βρίσκεται σε ένα πολύ όμορφο σημείο της πόλης. Σήμερα ρημάζει λόγω σκοπιμοτήτων. Σε λίγες μέρες όμως ,όλοι, με την ψήφο μας , μπορούμε να δώσουμε νέα πνοή και στο γήπεδό μας και στην πόλη μας» έλεγε η υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό «Βόλος, έξυπνη πόλη», δικηγόρος, κ. Βίκυ Νιαβή.
Το ΕΑΚ σαπίζει – Εγγυόμαστε μια εντελώς διαφορετική εικόνα την επόμενη ημέρα
Εγκαταστάσεις που πρόσφεραν στους πολίτες έχουν αφεθεί στη τύχη τους. Οι εικόνες της εγκατάλειψης του ιστορικού σταδίου που αγαπήθηκε από την πόλη του Βόλου είναι τραγικές. Με ευθύνη της σημερινής Δημοτικής Αρχής ένας ακόμη αθλητικός χώρος, όπως το ιστορικό Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Βόλου (ΕΑΚ ), το όποιο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί πολλαπλώς, σαπίζει.Εικόνες σαν αυτές θα αποτελέσουν παρελθόν την επόμενη ημέρα των εκλογών, καθώς θα παραδώσουμε εγκαταστάσεις που θα χαίρονται και θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι πολίτες. #MeTiNancy #VolosEksipniPoli #Volos #SmartCityVolos
Gepostet von Νάνσυ Καπούλα – Βόλος, Έξυπνη Πόλη am Montag, 6. Mai 2019



































