« Το Εθνικό Σύστημα Υγείας δεν μπορεί να επαφίεται στο φιλότιμο γιατρών και νοσηλευτών»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Απόψε αυτοσχεδιάζουμε». Το Εθνικό Σύστημα Υγείας δεν μπορεί να επαφίεται μόνον στο φιλότιμο και στην ευσυνειδησία των ιατρών και νοσηλευτών. Η μη επαρκής στελέχωση με ιατρούς του Νοσοκομείου Βόλου ενόψει έξαρσης της Πανδημίας οδηγεί μοιραία σε καταστάσεις αποδιοργανώσης του. Ελπίζουμε να μην το δούμε» το σχόλιο του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Ευθύμη Τσάμη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.