Τις προηγούμενες ημέρες, πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα, το 2ο Πανθεσσαλικό Φαρμακευτικό Συνέδριο που διοργάνωσαν οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι Θεσσαλίας, με την ευθύνη του Φαρμακευτικού Συλλόγου Λάρισας. Με κεντρικό θέμα «Σύγχρονο Φαρμακείο: Φαρμακευτική φροντίδα, καινοτομίες, δια βίου εκπαίδευση, βιωσιμότητα», το 2ο φαρμακευτικό συνέδριο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον φαρμακοποιών από όλη την Ελλάδα, καθώς και εκπροσώπων της φαρμακευτικής αγοράς. Όπως έλεγε ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Μαγνησίας, Κώστας Ματσιόλης « Ο κλάδος μας βρίσκεται , στο μέσον της περιόδου των μεγάλων αλλαγών που συντελούνται στην χώρα μας και που έχουν σχέση με την εφαρμογή των πολιτικών των μνημονίων .Το χθες του ελληνικού φαρμακείου φαντάζει πλέον ένα μακρινό όνειρο. Το φάρμακο είναι κοινωνικό αγαθό όταν το ψάχνουμε στα διανυκτερεύοντα φαρμακεία, χαράματα το πρωί, και από την άλλη είναι εμπόρευμα όταν θέλουν να περάσουν μέτρα μνημονιακά . Το μεγάλο στοίχημα είναι μπροστά μας και πρέπει να το κερδίσουμε».
Το μεγάλο στοίχημα είναι μπροστά
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































