«Το μόνο αποτέλεσμα που έχει το οφθαλμόν αντί οφθαλμού, είναι να μας αφήσει όλους τυφλούς»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Δυστυχώς αυτά που συνέβησαν στην πλατεία της Νέας Σμύρνης, αμαυρώνουν την εικόνα ενός μαζικού κινήματος, μιας από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις των τελευταίων ετών, που στάθηκε απέναντι στον αυταρχισμό και τη βία και βροντοφώναξε “φτάνει”. Καταδικάζουμε απερίφραστα τη βίαιη επίθεση εναντίον του νεαρού πολίτη στη Νέα Σμύρνη. Καταδικάζουμε απερίφραστα τις πράξεις βίας εναντίον του αστυνομικού. Ο κ. Χρυσοχοΐδης και ο κ. Μητσοτάκης πρέπει να συνειδητοποιήσουν κάποια στιγμή ότι κυβερνούν, ότι έχουν πολιτική ευθύνη για τις εικόνες βίας και αυταρχισμού. Πρέπει επίσης να μάθουν τη λέξη “Παραίτηση”. Οι χιλιάδες δημοκρατικοί πολίτες που συγκεντρώθηκαν στη Νέα Σμύρνη, ζητούν δικαιοσύνη, ζητούν ελευθερία, ζητούν πολιτικές ευθύνες. Δεν αντιπροσωπεύονται από τη βία. Η βία ως απάντηση στη βία δεν εμπίπτει στη Δημοκρατική αντίληψη. “Το μόνο αποτέλεσμα που έχει το οφθαλμόν αντί οφθαλμού, είναι να μας αφήσει όλους τυφλούς”» επισημαίνει η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κατερίνα Παπανάτσιου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.