Ο καθηγητής Πνευμονολογίας Κωνσταντίνος Γουργουλιάνης, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα», υπογράμμισε ότι πηγαίνουμε προς το τέλος της μετάλλαξης Όμικρον και η αλήθεια είναι ότι αυτό έγινε πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε. Αυτό σύμφωνα με τον κ. Γουργουλιάνη, έγινε γιατί πήραμε κάποια μέτρα που ήταν σκληρότερα από αυτά που πήραν άλλες χώρες και γι’ αυτό απέδωσαν. Επίσης, βοήθησε ότι ο καιρός στη χώρα μας ήταν πολύ καλύτερος από αυτόν σε χώρες στη βόρεια Ευρώπη κι αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να κινούμαστε σε εξωτερικούς χώρους. Απαντώντας στο ερώτημα γιατί τις τελευταίες μέρες παρατηρείται αύξηση στον αριθμό των θανάτων, είπε ότι οι θάνατοι αυτοί προέρχονται από μολύνσεις που σημειώθηκαν πριν από ένα μήνα περίπου κι ακόμα δεν έχει αποτυπωθεί η μείωση των κρουσμάτων και των εισαγωγών στα νοσοκομεία. Ενώ η αναλογία μεταξύ των κρουσμάτων Όμικρον και Δέλτα στην κοινότητα είναι 70%-80% Όμικρον και τα υπόλοιπα Δέλτα, στις νοσηλείες είναι το ακριβώς αντίθετο.
Ο κ. Γουργουλιάνης τόνισε επίσης ότι διαχρονικά στις πανδημίες παρατηρείται κάθε νέα παραλλαγή να είναι πιο μεταδοτική, αλλά λιγότερο επικίνδυνη κι αυτό συμβαίνει μέχρι τώρα και με τον κορονοϊό. Ο κ. Γουργουλιάνης τόνισε πως θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για να περάσουμε στη φάση της ενδημικότητας της νόσου και το μόνο όπλο που έχουμε είναι ο εμβολιασμός. Παράλληλα, τόνισε ότι η ήπια νόσηση από τον κορονοϊό δεν προφέρει ικανοποιητικά επίπεδα ανοσίας.
«Το μόνο όπλο που έχουμε είναι ο εμβολιασμός»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































