Τόσο αχόρταγοι πια;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Δεν ξεχνώ τους άδικους και απαράδεκτους προπηλακισμούς που δέχθηκε η, δικαιωμένη από όλους πλέον, παράταξη τα στελέχη της και εγώ προσωπικά την περίοδο 2010-2014. Εσείς ρε ξεφτίλες πως τα ξεχάσατε όλα για να γίνετε υπουργοί, να διορισθείτε σε υψηλόμισθες θέσεις και να κάθεστε φάτσα-κάρτα στα συνέδρια των προπηλακιστών σας; Δεν κυκλοφορεί αίμα στις φλέβες σας; Τόσο αχόρταγοι πια» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο πρώην γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, Γιώργος Φώτης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.