Τρέχει με πράξεις

Το προσχέδιο του Marketing Plan που θα προωθήσει σε Ελλάδα και Εξωτερικό τη Θεσσαλία ως ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν, παρουσιάστηκε σε ειδική συνεδρίαση στη Λάρισα, από τους εκπροσώπους των φορέων που αποτελούν τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία», τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ, την Coca -Cola Τρία Έψιλον και την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Από κοινού οι τρεις φορείς αναπτύσσουν μία πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα, πλατφόρμα συνεργασίας για τη στήριξη και την ενίσχυση του τουρισμού, με χρηματοδότηση της Coca Cola Τρία Έψιλον. «Όταν κάποιοι αναλώνονται σε σχέδια και μεγαλοστομίες, η Περιφέρεια Θεσσαλίας τρέχει με πράξεις» έλεγε η αντιπεριφερειάρχης, Δωροθέα Κολυνδρίνη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.