«Η Ελλάδα είναι μία μικρή χρεωκοπημένη χώρα που έχει ανάγκη τα πλούσια και μεγάλα κράτη. Γιατί κάποιους τους έχει πιάσει υστερία με την εκλογή Τραμπ; Δεν ήταν ότι το καλύτερο το ξέρουν όλοι. Όμως η Ελλάδα τι θα κέρδιζε με την εκλογή Κλίντον ; Στην εξωτερική πολιτική υπάρχουν μόνο συμφέροντα και για τα επόμενα χρόνια πλανητάρχης θα είναι ο Τραμπ. Ας χαράξουμε την εξωτερική μας πολιτική με αυτόν τον γνώμονα γιατί έχουμε βαρεθεί να τρώμε σφαλιάρες από τους γείτονες, μέχρι και απο τους Αλβανους τώρα τελευταία» σχολίαζε η πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας, Έλενα Αντωνοπούλου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































