Βγες Αχιλλέα, έφυγε

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε Βατερλό κατέληξε η προσπάθεια της δημοτικής αρχής να τρομοκρατήσει τους πολίτες που αντιδρούν στα όποια σχέδιά της, υποβάλλοντας μηνύσεις εναντίον τους. Τις προάλλες στα δικαστήρια του Βόλου εκτυλίχθηκαν σκηνές που σίγουρα ο…βαρύς και ασήκωτος Αχιλλέας Μπέος δεν περίμενε να ζήσει. Αντιλαμβανόμενος μάλιστα την επερχόμενη ήττα, λόγω της νομικής εκπροσώπησης των δύο πολιτών από την Ζωή Κωνσταντοπούλου, αλλά και τα αδιάσειστα στοιχεία που αποδεικνύουν την αθωότητά τους, κρύφτηκε στην κυριολεξία και έστειλε τον Εμμανουηλίδη να σηκώσει λευκή σημαία στο δικαστήριο, ζητώντας την ανάκληση της μήνυσης. Η δικαιοσύνη όμως δεν είναι παιχνίδι στα χέρια της εκάστοτε εξουσίας, και εν προκειμένω του Δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου, για να υποβάλλει μηνύσεις και στην συνέχεια να τις ανακαλεί, αν και όποτε τη βολεύει. Και γι’ αυτό οι δύο πολίτες και η συνήγορός τους θέλησαν να διεκδικήσουν την αθωότητά τους και όχι να λάβουν τη «χάρη» του «μονάρχη». Η φυγομαχία, για ακόμη μια φορά, της Δημοτικής Αρχής Μπέου, από μια αντιδικία με πολίτες δείχνει την επιπολαιότητα και ελαφρότητα που αντιμετωπίζει αλλά και χρησιμοποιεί την Δικαιοσύνη, για να πετύχει τους σκοπούς της. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου όμως έβαλε ένα στοπ σ’ αυτό και αναμένεται να το επαναλάβει.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.