Βγήκαν άλλα στη συνέχεια…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τις παλινωδίες που έχουμε καταγράψει κατά διαστήματα και αφορούν στο πάρκινγκ της Φιλελλήνων, ανακαλώ στη μνήμη μου. Και τι δεν ζήσαμε με αυτό! Θα θυμάστε ότι ενώ σκοπός της κατασκευής του έργου ήταν η αντιμετώπιση του προβλήματος έλλειψης θέσεων στάθμευσης, έστω και επί πληρωμή, στο κέντρο του Βόλου, η Δημοτική Αρχή Μπέου είχε και άλλα σχέδια στο μυαλό της. Δεν ξέρω αν είχε σκοπό να το δώσει με κάποιο τρόπο στον γαμπρό του ο Αχιλλέας, αλλά πέρασε από το Δημοτικό συμβούλιο τροποποίηση της οικοδομικής άδειας και κατάργηση των θέσεων στον τελευταίο όροφο του κτιρίου για να δημιουργηθεί εκεί καφετέρια με θέα την παραλία του Βόλου! Ευτυχώς με το σούσουρο που προκλήθηκε, ο σχεδιασμός ακυρώθηκε. Βγήκαν άλλα στη συνέχεια όμως…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.