Το Εκθεσιακό, που έγινε Συνεδριακό για να ξανά γίνει Εκθεσιακό είναι ένα θέμα που απασχόλησε και θα απασχολήσει και στο μέλλον την τοπική κοινωνία. Ας είναι καλά τα καμώματα της δημοτικής αρχής Μπέου. Συμπολίτης πάντως έλεγε πως εκτός των άλλων, δεν θα πρέπει να μας ξεφεύγει και το γεγονός ότι με αυτή την ανακαίνιση ξεσπιτώθηκαν εκατοντάδες παιδιά που γυμνάζονταν εκεί, καθώς δεν υπήρξε καμία πρόνοια για να βρεθεί κάποιος νέος χώρος για να γυμναστούν. Είναι οξύτατο πρόβλημα η έλλειψη αθλητικών χώρων στην πόλη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































